
#cònicament
procès creatiu
Aquest projecte d'emprenedoria neix l'estiu del 2017 i obre les seves portes en el local antic l'1 de setembre del mateix any per oferir un servei de qualitat amb un tracte molt personal i estret amb cadascun dels i les nostres clientes, com ho ha fet sempre en Jordi Rodríguez Casadevall, el nostre líder.
ser un 1% millor cada dia.
tot passa, tot torna, tot es mou.
El logo de La Cònica és un boomerang que significa un caràcter dinàmic, de #vaive i inconformista amb la situació actual del món de l'entrenament. També va lligat amb la nostra filosofia de ser un 1% millor cada dia: estar en constant formació, la millor eina per poder oferir un servei de molta qualitat.
Aquest 'logo' el podem representar amb els nostres propis dits de les mans i, amb aquest sol gest, volem deixar entreveure que La Cònica són les persones que en formen part i la xarxa de comunitat saludable que es crea entre elles. El color salmó de la marca significa nedar a contracorrent, al contrari que les tendències actuals d'entrenament en grans grups i sense individualitzar.
a contracorrent
una història...
Com el salmó que neda a contracorrent per
completar el seu cicle de vida, a la cònica ens
movem en totes direccions, també a contracorrent, per donar llum a la teva salut.